j33

ဒီယြန္းအုပ္၊ မွန္တင္ခံု၊ ဒါေတြက တကယ့္ေရွးေဟာင္းပစၥည္းေတြပါ။

 

Decoration ျပင္ဆင္ၾကရာမွာ ေခတ္မီ ဒီဇုိင္းေတြကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သူေတြရွိသလို ျမန္မာမႈဟန္ပန္ေတြကိုႏွစ္သက္သူေတြလည္း ရွိၾကပါတယ္။ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈကို ကိုယ္က ထိန္းသိမ္းမွသာ တုိင္းတစ္ပါးသားေတြကလည္း တန္ဖိုးထားမွာျဖစ္တယ္ဆုိတဲ့ ခံယူခ်က္နဲ႔ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းလုပ္ငန္းကို လုပ္ကိုင္ေနသူ ေဒါက္တာလွဝင္းေအာင္ရဲ႕ အိမ္ကိုကြၽန္မတို႔ Living Fashion အဖြဲ႕သားေတြသြား ေရာက္ေလ့လာႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ျမန္မာမႈလက္ရာကို ႏွစ္သက္ျမတ္ႏုိးၿပီးအိမ္၊ ဟိုတယ္စတာေတြကိုျပင္ဆင္ခ်င္သူေတြ စိတ္ကူးေကာင္းရေအာင္ Decoration အေနနဲ႔ ျပင္ဆင္ ျပသေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။ အားလံုးအတူတူ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္ပါေနာ္။

j34-35

ဒီပစၥည္းကလည္း တကယ့္ေရွးေဟာင္းပစၥည္းပါပဲ။ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းဆုိင္က ဝယ္လာတာ။ သစ္သားကိုပဲ အထပ္အထပ္ေတြ
ျဖစ္ေအာင္ ထုထားတာ။ မသိရင္ ေၾကးနန္းႀကိဳးတုိ႔၊ဝါယာႀကိဳးတုိ႔နဲ႔ ဆက္ထားတဲ့အတုိင္းပဲ။ေလာကနတ္အ႐ုပ္ကလည္း တကယ့္ေရွးေဟာင္းပစၥည္းပါ။

ဒီပစၥည္းေတြကို ဖုန္မတက္ေအာင္ အနံ႔မျဖစ္ ေအာင္၊ ပိုးသတ္တာေတြကို အၿမဲတမ္းလစဥ္ ဂ႐ုစိုက္ၿပီးလုပ္ေပးရတယ္။ သန္႔ရွင္းေရးလည္း ေန႔တုိင္းလုပ္ေပးရပါတယ္။ကြၽန္ေတာ္က ေရွးေဟာင္းပစၥည္း အတုေရာင္းတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းကို ဖ်က္ဆီးပစ္တာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဟိုတယ္ေတြ အိမ္ ေတြမွာ နန္းဆန္ဆန္၊ ျမန္မာဆန္ဆန္ေလးျပင္ခ်င္တဲ့ သူေတြအတြက္ ကိုယ္က ဒီလိုေလးျပထားေတာ့ သူတုိ႔လာၾကည့္ရင္ သူတုိ႔အိမ္မွာ သူတုိ႔ဟိုတယ္မွာ ဘယ္လိုလုပ္မယ္ဆုိတဲ့ ႈိနေ ရတယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲဒါ ကိုမွ ကြၽန္ေတာ္ကလုပ္ေပးတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း တကယ္ဝါသနာပါလို႔ ဒီလိုင္းထဲေရာက္လာတာပါ။
အခုဆုိ ယိုးဒယားဟိုတယ္တစ္ခုလံုး ျပင္ေနရတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာလည္း ႏုိင္ငံေတာ္ဧည့္ေဂဟာ ေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ားကို ျပင္ရတယ္။ ေနာက္ကန္ေတာ္ႀကီး ပဲေလ့စ္ဟိုတယ္မွာရွိတဲ့ လူတစ္ရပ္ေက်ာ္တဲ့ ဆြမ္း အုပ္ႀကီးဆုိ ကြၽန္ေတာ့္ဆီကပါ။ အခုဆုိလည္း ႏုိင္ငံ တကာ ေလယာဥ္ကြင္းမွာရွိတဲ့ ေဆာင္းအႀကီးႀကီး ေတြလည္း ကြၽန္ေတာ္ျပင္ေပးတဲ့ဟာပါပဲ။

jj34-35

ဒီဘီ႐ိုေတြက တကယ့္ေရွးေဟာင္းပစၥည္းေတြ ပါ။ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာေက်ာ္ပါၿပီ။


ဒီလုပ္ငန္းကိုလုပ္ျဖစ္ခဲ့တာက မႏၲေလးမွာ ေက်ာင္းတက္ခဲ့ေတာ့ မႏၲေလးအတုမရွိ ေက်ာင္း ေတာ္ႀကီး၊ နန္းမေတာ္မယ္ႏုအုတ္ေက်ာင္း၊ ပခုကၠဴ ဘက္မွာဆုိရင္ ပခန္းႀကီး၊ ပခန္းငယ္ေက်ာင္းေတြ၊ ေနာက္သရကၡန္ဘုရားကိန္းဝပ္တဲ့ေနရာေတြ၊ ပခုကၠဴၿမိဳ႕ မွာ အထင္ကရရွိတဲ့ ေရႊကူတဂဲေတာ္ႀကီး အဲဒါက ကမၻာ့ အံ့ဖြယ္ထဲမွာ ပါတယ္ေလ။ သစ္သား ၅ တံုးနဲ႔ ၃ ႏွစ္ ၾကာေအာင္ ထုရတယ္။ အဲဒီလက္ရာေတြကို ျမင္ခဲ့ ေတြ႕ ခဲ့ရေတာ့ တအားႀကိဳက္တယ္။ အဲဒီအတုိင္း တအား ထိန္းသိမ္းခ်င္တယ္။ ေနာက္ မင္းဘူးေက်ာင္း ေတာ္ရာမွာ ရွိတဲ့ တကယ့္ပန္းပုေတြ၊ ပုဂံေညာင္ဦးမွာ ႐ုပ္စံုေက်ာင္း ဆုိၿပီး နာမည္ႀကီးတယ္။ ႐ုပ္စံုေက်ာင္း ကိုသြားလိုက္ရင္ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး။ မင္းဘူးေက်ာင္းေတာ္ရာကိုသြား ၾကည့္ရင္ရွိေသးတယ္။ မႏၲေလးအတုမရွိေက်ာင္း ေတာ္ႀကီးဆုိ တုိင္ပဲရွိေတာ့တယ္။ က်န္တာက အခု ေခတ္ျဖစ္သြားၿပီ။ အဲဒါေတြကိုၾကည့္ၿပီး ျမန္မာ့႐ိုးရာ လက္မႈပစၥည္းေတြကို ထိန္းသိမ္းခ်င္တယ္။ ဘယ္လို လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆုိၿပီး ေရွးေဟာင္းပစၥည္းဆုိင္ေတြ သြားတယ္။ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းေတြဝယ္ၿပီး ေရရွည္ခံ ေအာင္ ပိုးထုိးေတာ့မယ္ဆုိ ပိုးသတ္ပစ္တာမ်ဳိး၊ ျပန္ျပဳျပင္တာမ်ဳိးလုပ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေရွးေဟာင္းမပ်က္ျပင္တာပါ။ ကိုယ့္အႀကိဳက္ျပင္ပစ္လိုက္တာမ်ဳိးမဟုတ္ပါဘူး။ သူမူအတုိင္း မပ်က္ေစဘဲ ၁ဝ ႏွစ္ခံမယ့္ ေနရာမွာ ႏွစ္ ၁ဝဝ ခံေအာင္ေပါ့။ အဲဒီလိုျပင္တာပါ။

jba

ဒီပန္းပု႐ုပ္ေတြကလည္း ထုထားတာ ႏွစ္ငါး ဆယ္ေက်ာ္ရွိေနပါၿပီ။ ႏွစ္တစ္ရာမျပည့္ေသးလို႔သာ ေရွးေဟာင္းလို႔ မေျပာတာပါ။ ဆရာေလးတုိ႔ မေမြးခင္ ကတည္းက ပစၥည္းေတြပါ။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက မသိေတာ့ ေၾကးနဲ႔လုပ္ထားတာလား။ ဒါမွမဟုတ္ ဒီေလာက္ႏြဲ႕ေႏွာင္းၿပီး အခ်ဳိးအစားက်ေနတာဆုိ ေတာ့ ပလာစတာမိုလားေပါ့ အဲဒီလို ထင္ၾကတယ္။ အမွန္ေတာ့ ကြၽန္းသားနဲ႔ ထုထားတာပါ။

အဓိကကေတာ့ ကိုယ့္ျမန္မာ့႐ိုးရာ ပစၥည္းေတြ ကို ကိုယ္က တန္ဖိုးထားမွ တုိင္းတစ္ပါးသားေတြ တန္ဖိုးထားမယ္ဆုိတဲ့ စိတ္နဲ႔ကိုယ့္အိမ္မွာျပင္ၿပီးမွ ေရာင္းတာပါ။ ဒီပစၥည္းေတြကို ပိုးဘယ္လိုသတ္ရ တယ္။ ဘယ္လိုအသံုးဝင္တယ္ဆုိတာကိုသိမွသူမ်ားကို ေရာင္းတာပါ။ဒီပညာကို ေလ့လာခဲ့တာကေတာ့ ေရွးေဟာင္းပစၥည္းဆုိင္ေတြလိုက္ၾကည့္တယ္။ အဲဒီမွာ ေရရွည္ခိုင္ခံ့ဖို႔ ၊ တခ်ဳ႕ိက်ဳိးတာ၊ ပဲ့တာေလးေတြ ဆက္ဖို႔ အတြက္ ပညာရွင္ေတြလိုက္ရွာတယ္။ သူတုိ႔နဲ႔ေတြ႕တဲ့အခါလက္ပြန္းတတီးေနၿပီး သစ္႐ိုးပညာဆုိ သူတုိ႔ ဘယ္လိုလုပ္တာလည္း ပိုးဘယ္လိုသတ္တာလဲဆုိတာကို ေလ့လာတယ္။ သူတို႔နဲ႔ လက္ပြန္းတတီးေနၿပီး ေလ့လာရင္းနဲ႔ တတ္သြားတာပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္မုိ႔ ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ သစ္သား႐ုပ္တု ေတြေပၚမွာ သစ္႐ိုးပညာနဲ႔ ပန္းကပ္တာ ကြၽန္ေတာ္က ပထမဆံုး စြန္႔ဦးတီထြင္သူ ပါပဲ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အထင္ႀကီးတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီပညာကိုတန္ဖိုးထားတာပါ။ ေရွးက အ႐ုပ္ေတြရွိခဲ့တယ္ဆုိေပမယ့္လည္း ေတာ္ေတာ္ႀကီး ေပ်ာက္ကြယ္ေနပါၿပီ။ ဒီဘက္ေခတ္မွာ ကြၽန္ေတာ္ျပန္စလုပ္တာပါ။

အိအိေထြး
ဓာတ္ပံု - မင္းမင္းထြန္း

Go to top