robot 1

လူေတြက ကြၽန္မကို 'စက္႐ုပ္'တဲ့။ လူေတြက ဆုိတာထက္ ကြၽန္မရဲ႕ အိမ္သားေတြကဆုိရင္ ပိုမွန္ လိမ့္မယ္ထင္ရဲ႕။

ကြၽန္မ   မနက္ငါးနာရီခြဲမွာ အိပ္ရာထေလ့ရွိတယ္။ ကြၽန္မအတြက္ ႏိႈးစက္ဆုိတာ ဘယ္တုန္းကမွ  မလိုအပ္ခဲ့။  ညဘယ္ခ်ိန္မွပဲ အိပ္အိပ္... ထလိုက္တဲ့ အခ်ိန္  ဘယ္သူ႕ အကူအညီမွမပါဘဲ   စိတ္ထဲမွာ သတ္ မွတ္လိုက္႐ုံနဲ႔ ကြၽန္မႏုိးထႏုိင္တတ္တယ္။ သိတတ္စ  အရြယ္ကတည္းက  တစ္ဦးတည္း ခြဲအိပ္ေလ့ရွိတဲ့  ကြၽန္မ၊   အိပ္ရာ ႏုိးၿပီဆုိ တာနဲ႔   ဘယ္ေလာက္အလုပ္႐ႈပ္ ႐ႈပ္၊  အေရးႀကီးပါေစ၊  ငါးမိနစ္အတြင္း အိပ္ရာသိမ္း ျခင္း ၿပီးဆံုးသြားတတ္တယ္။ ကိုယ္လက္သန္႔စင္၊ ဘုရား ပန္းလဲ၊ ညကစီစဥ္ထားတဲ့ အသားဟင္းတစ္ခြက္၊ အရည္ေသာက္တစ္ခြက္၊ ထမင္းခ်ိဳင့္ျပင္ဆင္ၿပီး အဓိ႒ာန္အတိုင္း (ကြၽန္မအိမ္မွာမရွိခ်ိန္မွအပ) မပ်က္ မကြက္  ဆြမ္းကပ္ၿပီးခ်ိန္မွာ အခ်ိန္က မနက္ခုနစ္နာရီခြဲရွိ သြားၿပီ။  ေရခ်ိဳးၿပီး ဗုိက္ထဲက တၾကဳတ္ၾကဳတ္ျမည္ေနတဲ့ စက္သံေတြ ေနသားက်သြားေအာင္  အသင့္ေဖ်ာ္ထား တဲ့ ေကြကာတစ္ခြက္ကို တစ္ဘရိတ္ထဲ ေမာ့ခ်လိုက္ ပါတယ္။ သနပ္ခါးလူး၊ မ်က္ႏွာကို ေရာင္စံုျခယ္သၿပီး တာနဲ႔ ညက  အသင့္ျပင္ဆင္ထားတဲ့  ယူနီေဖာင္း အစံုကို စမတ္က်က်ဝတ္ၿပီးခ်ိန္မွာ လက္ဆြဲအိတ္ကိုလြယ္၊ အသင့္ ျပင္ထားတဲ့ ထမင္းခ်ိဳင့္နဲ႔ ေကာ္ဖီဘူးပါတဲ့ ျခင္း ကိုဆြဲၿပီး  ႏွစ္လက္မျမင့္တဲ့  ေဒါက္ဖိနပ္ကို ေပါ့ပါးစြာစီး၊ ေလးလႊာက အေျပးဆင္းခဲ့တယ္။  ကြၽန္မ ဖယ္ရီေစာင့္ ေနက်  ဖယ္ရီ  stand မွာ အခ်ိန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့  နံနက္ရွစ္ နာရီ။ အခ်ိန္တိက်စြာနဲ႔  အတိမ္းအေစာင္းမခံ တတ္တဲ့ ဖယ္ရီကားဟာ   ကြၽန္မကိုဘယ္ေတာ့မွ မေစာင့္ ခဲ့ရသလို   အခ်ိန္ကိုက္ေရာက္လာတတ္တဲ့   ဖယ္ရီကို လည္း အလြန္ဆံုး   သံုးမိနစ္ထက္ပိုၿပီး  ေစာင့္ရေလ့မရွိခဲ့ ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္က်ရင္ ေစာင့္ေလ့မရွိတဲ့ ဖယ္ရီကားဟာ ကြၽန္မကိုခ်န္ၿပီး မသြားခဲ့ရဖူးပါ။


 ကြၽန္မအလုပ္ခြင္ဘက္ကို  ေရာက္ခ်ိန္ အဝင္ဝက အၿမဲႏွိပ္ရတဲ့     Finger Print    မွာ ကြၽန္မရဲ႕ ႐ုံးတက္ခ်ိန္ ကိုးနာရီတိတိျဖစ္ေနတတ္သလို ဘဏ္မဖြင့္ခင္ နာရီ ဝက္အလိုမွာ  ကြၽန္မအလုပ္စားပြဲမွာ လြတ္လပ္ေပါ့ပါး စြာ ၾကြၾကြရြရြေလးနဲ႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ ေနခဲ့ၿပီ။ ကားေပၚမွာ အနည္းငယ္ပြေယာင္းသြားတဲ့ ကြၽန္မရဲ႕ဆံပင္ရွည္ကို သပ္ရပ္သြားေအာင္ ျပင္ဆင္ ၿပီး  computer ခလုတ္ဖြင့္ report တင္ခ်ိန္ကစၿပီး ကြၽန္မရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈက ရပ္ မေနခဲ့ေတာ့ပါ။
 ကြၽန္မရဲ႕ ေန႔လယ္စာဟာ တစ္ခါတေလ  မြန္းလြဲ တစ္နာရီ၊  ႏွစ္ နာရီျဖစ္သြားတတ္သလို  အေဖာ္သူငယ္ ခ်င္းက ဆာလွၿပီ၊ စားရေအာင္ဆုိတဲ့၊  စိတ္ဆုိးသလို သတိေပးသံၾကားမွ နာရီၾကည့္မိတယ္။ မနက္မိုးလင္း သည္မွ ေကြကာတစ္ခြက္ ေသာက္ထားတာကလြဲလို႔  အစာ မရွိေသး။ ဆာသလိုရွိေပမဲ့   ဆာေလာင္မႈ ဒဏ္ကို ခံႏုိင္ေနေသးတယ္။  မျဖစ္မေန စားရမွဆုိတဲ့ ခံစားမႈ မ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွ မရွိခဲ့။   ဒါေၾကာင့္ လုပ္ငန္းအတူလုပ္သူ ေတြက   You   ၾကည့္ရတာ တစ္မ်ိဳးပဲ'လို႔ ေျပာၾကတယ္။ ဟုတ္တယ္ ကြၽန္မက သီးသန္႔သူငယ္ခ်င္း တပူးတြဲ တြဲမလိုခ်င္ပါ။ သူငဲ့ ကိုယ္ငဲ့ေနရမည္မ်ိဳး မလုိခ်င္။ ကြၽန္မက တျခားလူအတြက္ ထိခိုက္မႈမရွိတတ္ေပမဲ့ ကြၽန္မကိုအလြန္ခ်စ္တဲ့၊ ထမင္းစား အၿမဲေစာင့္ေလ့ရွိ တဲ့ သူငယ္ခ်င္းကိုေတာ့ အားနာမိတယ္။  'ေနာက္   You  ကိုယ့္ကို ထမင္းစား  မေစာင့္နဲ႔ သိ လား။ ကိုယ္က စားခ်င္မွစားမွာ' ေျပာမိေတာ့  ကြၽန္မကို  သူငယ္ခ်င္းက 'ဒါ ေၾကာင့္ ေစာင့္တာပါ'တဲ့။  ' အဲ့လိုသာ သတိေပးမယ့္သူမရွိရင္  You  ဘယ္အခ်ိန္မွမ်ား ထမင္းထစားမလဲ မသိဘူး'လို႔ စိတ္ဆုိးသလို ေျပာ တတ္တဲ့ က႐ုဏာသံၾကားရတယ္။ ကြၽန္မျပန္ေျပာမိ သည္က . . . 'ေသသြားေအာင္ထိေတာ့  မေနပါဘူး You   ရယ္ ... ေနႏုိင္ေနေသးလို႔ပါ။ မေနႏုိင္ေတာ့တဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့လည္း စားမွာေပါ့'လို႔  ေျပာရတယ္။   You တို႔ ထမင္းစားတာ သိပ္ျမန္တာပဲ'တဲ့။ ဟုတ္ တယ္။ ကြၽန္မ ထမင္းစားတဲ့အခါမွာလည္း အခ်ိန္ဆြဲ၊ စကားေျပာရင္း စားေလ့မရွိဘူး။ အစားကိုလည္း အမ်ားႀကီးမစား ဘူး။One Plate ပဲ။ ပန္းကန္ျပားထဲ မွာ ထည့္ထားတဲ့  ထမင္းနည္းရင္နည္း၊  မ်ားရင္မ်ား သြားပါေစ၊  ထပ္ယူေလ့၊  ထပ္ထည့္ေလ့မရွိဘူး။  ထမင္း စား ၿပီးသြားတာနဲ႔ေပသြားတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းနီကို  ျပန္ဖ်က္ၿပီး  အသစ္တစ္ဖန္ျပန္ဆုိးတတ္တယ္။ ေဘးက သူငယ္ ခ်င္းေတြက ' You မ်က္ႏွာမွာ ဘယ္ေတာ့မွ  မိတ္ကပ္၊  ႏႈတ္ခမ္းနီမပ်က္ဘူး။ ေခြၽးလည္းမထြက္ဘူး။  ဘယ္ေလာက္ အလုပ္႐ႈပ္႐ႈပ္ၾကည့္ေနတာ တစ္ေနကုန္ ဒီအတုိင္းေလးပဲ' တဲ့။ ထမင္းစားၿပီး နာရီဝက္အတြင္းမွာပဲ ကြၽန္မႀ ကိဳက္ တဲ့ေပါ့ဆိမ့္၊ သၾကားမပါတဲ့ ႏုိ႔ဆီနဲ႔သာေဖ်ာ္တဲ့ လက္ ဖက္ရည္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့တစ္ခြက္   အခ်ိန္မွန္ေရာက္လာတာနဲ႔ တစ္ဘရိတ္ထဲ ေသာက္ခ်လိုက္တယ္။ သူမ်ားေတြက လက္ဖက္ရည္ေသာက္တယ္ဆုိတာ အရသာခံၿပီး   ေတာ့ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေသာက္ရတယ္တဲ့။ ဟင့္အင္း ကြၽန္မကေတာ့ လက္ဖက္ရည္၊  ေကာ္ဖီကို အလုပ္စားပြဲ မွာပဲေသာက္ေသာက္၊ ဆုိင္မွာပဲ ေသာက္ေသာက္၊ အခ်ိန္ဆြဲေသာက္ေလ့မရွိဘူး။ ခ်စ္သူကေတာ့  ေျပာဖူး တယ္။ လက္ဖက္ရည္၊ ေကာ္ဖီဆိုတာ ေအးသြားရင္ ေသာက္မေကာင္းဘူးတဲ့။ ကြၽန္မကေတာ့ ဒီလိုမထင္ ပါဘူး။ ပူမွေအးမွ၊ ခ်ိဳမွခါးမွ၊  ဘယ္ေတာ့မွသတ္မွတ္ မထားဘူး။ ပူပူေအးေအး၊ အရသာေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေကာင္း   လက္ ဖက္ရည္ေကာင္းဆုိၿပီးတာပါပဲ။  ငယ္ငယ္တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသူဘဝတုန္းကေတာ့Science Canteen  မွာထုိင္ထုိင္၊ လက္ဖက္ရည္ေပါ့က် (သို႔)နက္စ္ခါးခါးတစ္ခြက္ကို တ႐ိႈက္မတ္မတ္ ေသာက္ေလ့ရွိတဲ့  ကြၽန္မ၊  ခုခ်ိန္မွာေတာ့  ႏွလံုးမေကာင္း တဲ့ အတြက္  ေပါ့က်၊  နက္စ္ခါးခါးကို ကြၽန္မရဲ႕  ကလီစာ ေတြက လက္ မခံေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္  pure ေကာ္ဖီ နဲ႔  လက္ဖက္ရည္ဆိမ့္ဆိမ့္ေလးကိုဘဲ  ကြၽန္မေသာက္ ေတာ့ တယ္။ ေန႔လယ္ခင္း ခ်ိဳခ်ဥ္ငန္စပ္၊ မုန္႔ပဲသေရစာကို ဝိုင္း အံုလုယက္ၿပီး ဝယ္စားေနၾကသူေတြၾကားထဲမွာ ကြၽန္မကေတာ့  ႐ုံးထဲကို လာေရာင္းတဲ့  ေစ်းသည္  အစ္မ နဲ႔လည္း  ေဖာက္သည္မျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ ကြၽန္မ သေရစာ စားေလ့မရွိလို႔ပါ။ တစ္ခါတေလ အိမ္ ကပါ လာတဲ့   ငွက္ေပ်ာသီးတစ္လံုးစားျခင္းဟာ  ကြၽန္မရဲ႕ ေန႔ခင္းသေရစာပါပဲ။အလုပ္ပါးခ်ိန္ ဘယ္သူေတြ ဘယ္လိုပဲနားနား ကြၽန္မကေတာ့ လုပ္စရာမရွိရင္ ကြၽန္မစားပြဲက ဖိုင္     ေတြက  တစ္ခုခ်င္းျပန္စီရင္း   အံဆြဲရွင္းေနတတ္တယ္။ ကြၽန္မကုိ ေဘးက သူငယ္ခ်င္းက  တအံ့တၾသၾကည့္ ရင္း You   အံဆြဲက ရွင္းေနၿပီးသား၊ ရွင္းဖို႔ လိုေသးလို႔လား'  ေျပာတဲ့အခါမ်ိဳးမွာေတာ့ ကြၽန္မ ဘာမွ ျပန္မေျပာဘဲ  ၿပံဳးၿပံဳးေလးနဲ႔  လုပ္ၿမဲလုပ္ေနတတ္ ပါ တယ္။
မွတ္မွတ္ရရ   ကြၽန္မဘြဲ႕ရၿပီးမွ အသက္ ၂ဝ  စြန္း စြန္း၊ in service  ထဲစဝင္ကတည္းက သူငယ္ခ်င္း ဆရာမေတြၾကားထဲမွာ ဒီေန႔ေတာ့ ေဖေဖက ဘာ လုပ္ေပးလိုက္တယ္၊  ဒီေန႔ အန္တီ ဘာလုပ္ေပးလိုက္ တယ္၊ မမက ဘာခ်က္ေပးတယ္၊ ေျပာၾကသူေတြရဲ႕ ကိုယ္တုိင္မလုပ္ရလို႔ ဘာဟင္းလဲေတာင္ မသိပါဘူး ဆုိတဲ့  စကားေတြၾကားတဲ့ အခါမ်ိဳးမွာ   . . .  ကြၽန္မခံစား ခ်က္ ရွိစြာ (သို႔)မဲ့စြာ ၿပံဳးၿပံဳးေလးပဲ နားေထာင္ေနေလ့ရွိ ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္  ဘာဟင္းလဲမသိပါဘူး၊ ေမေမ ထည့္ေပးလိုက္တာ ဘာညာ . . . ေျပာသူေတြၾကားမွာ ကြၽန္မကေတာ့ ကြၽန္မခ်ိဳင့္ထဲက ထမင္းဟင္းကို အလြတ္ရေနသူေပါ့။  ကြၽန္မေၾကာင့္  တစ္ဦးတစ္ ေယာက္ အခ်ိန္ကုန္ရမည္ကို မလိုလား၊ ဘယ္သူ႕အေပၚမွာမွ တာဝန္မပိေစလိုတဲ့အတြက္  ကိုယ့္ထမင္းဟင္း ကိုယ့္ ဘာသာ ခ်က္ျပဳတ္ၿပီး ကိုယ့္တာဝန္ကိုယ္သာ ယူခဲ့ တာပါပဲ။
 ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုးလြန္းတဲ့ ကြၽန္မအတြက္ ၾကာေတာ့လည္း လူအမ်ား (တစ္နည္း) မိသားစုရဲ႕ လ်စ္လ်ဴ႐ႈလြန္းမႈကို ခံခဲ့ရတယ္။   ကြၽန္မကို  အသည္း အသန္ ဂ႐ုစိုက္တာမ်ိဳး  မလိုအပ္တဲ့   အခ်ိန္မွာ မလိုလား ေပမဲ့   လူတုိင္းမွာ တစ္ခ်ိန္မဟုတ္  တစ္ခ်ိန္မွာ  ဂ႐ုစိုက္မႈကို လိုအပ္ႏိုင္တယ္။  သည္လိုအခါမ်ိဳးမွာ  လ်စ္လ်ဴ႐ႈသလို ခံစားရတဲ့အခါ မခံစားတတ္တဲ့ ကြၽန္မအတြက္ မသိ သာသလို ထင္ရေပမဲ့   တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ့  စိတ္ဓာတ္ က  ေျမႀကီးထဲေရာက္ေနၿပီ ထင္ရေလာက္ေအာင္ ေၾကကြဲဝမ္းနည္းတာမ်ိဳးရွိတယ္။  ဘယ္သူ႕မွာမွ  အျပစ္ မရွိ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အားကိုးလြန္းတဲ့   ကြၽန္မရဲ႕      အျပစ္  လို႔သာ  ဆုိရေတာ့မွာပါ။  ဘယ္ေလာက္  ေၾကကြဲခံစားေန ရပါေစဦးေတာ့ အလွျပင္မပ်က္ ကြၽန္မႏွစ္သက္တဲ့  ႏႈတ္ခမ္းနီဆုိးျခင္းကို မေမ့၊ ကြၽန္မလုပ္ေနက် အလုပ္ မ်ား ပ်က္စီးမသြား။ တစ္ေန႔တာလုပ္ငန္းမ်ား ရပ္ဆုိင္း မသြားဘဲ ပံုမွန္ လည္ပတ္လ်က္ရွိတာကို ပတ္ဝန္းက်င္ က  လူေတြ  ေန႔ရွိသေရြ႕     ျမင္ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။   ဒါေၾကာင့္ အိမ္သားေတြက 'သူက စက္႐ုပ္ပဲ' တဲ့။ အဲသည္လို ခဏခဏ ေျပာၾကတယ္။
 ညေန႐ုံးဆင္းခ်ိန္မွာေတာ့  ဖယ္ရီက တစ္ဦး ခ်င္းစီပို႔ရတဲ့အတြက္  အိမ္ကို ေျခာက္နာရီခြဲ၊  ခုနစ္နာရီ ေလာက္မွ ေရာက္ေလ့ရွိၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ  ရွစ္နာရီ ေလာက္အထိ ေနာက္က်တတ္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ ပဲေနာက္က်က်၊ ရာသီဥတုဘယ္လိုပဲေအးေနပါေစ ကြၽန္မရဲ႕ ေရခ်ိဳးခန္းေလးထဲဝင္လိုက္တာနဲ႔ အေမာ ေျပသြားေတာ့တယ္။ ကြၽန္မရဲ႕ ေရခ်ိဳးခန္းေလးဟာ  အစိမ္းေဖ်ာ့ေရာင္နဲ႔ အျဖဴေရာင္ ေၾ<ြကသားေလးေတြ ခင္းက်င္းကာရံထားၿပီး တကယ့္ကို ရင္ေအးစရာ ျပင္ ဆင္မြမ္းမံမႈေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ ေရခ်ိဳးၿပီးသြားတုိင္းမွာ တစ္ေန႔တာ ပင္ပန္းမႈဆုိတာ ဘာပါလိမ့္လို႔ ျပန္စဥ္း စားယူရတဲ့အထိပါပဲ . . . ။  ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ထြက္လာ ခ်ိန္မွာ ႏြမ္းနယ္သမွ် ခံစားခ်က္ေတြ အကုန္ပေပ်ာက္  သြားၿပီး  ကြၽန္မတစ္ကိုယ္လံုး   အသစ္တစ္ဖန္ျပန္လည္  လန္းဆန္းေနတတ္တယ္။  ဒါေၾကာင့္ ညဘက္ႀကီး ေရမခ်ိဳးနဲ႔၊ အဝတ္မေလွ်ာ္နဲ႔၊  ဘယ္သူေတြ ဘယ္လိုပဲ ေျပာ ေျပာ   ကြၽန္မကေတာ့   တစ္ေန႔တာ လည္ပတ္ ဝတ္ ဆင္ ခဲ့တဲ့  ဝတ္စံုကို ေန႔စဥ္ေလွ်ာ္ရင္း  ကြၽန္မရဲ႕  ေရခ်ိဳးခန္း ထဲမွာ  ေရၾကာၾကာခ်ိဳးေလ့ရွိတယ္။
 ခုနစ္နာရီမွာ ျပေလ့ရွိတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကားကိုမီရင္ ၾကည့္ ေလ့ရွိတဲ့  ကြၽန္မ၊ တ႐ုတ္ကား မႀကိဳက္ေပမဲ့ၿပီးသြားခဲ့တဲ့    အျဖဴေရာင္လြင္ျပင္  ကားကိုေတာ့   ေတာ္ေတာ္ေလး သေဘာက်ခဲ့တယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ မင္းသား၊ မင္း သမီးေတြဟာ ကိုရီးယားသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြလို ႐ုပ္ရည္ ဆြဲေဆာင္မႈမရွိၾက ေပမဲ့  အမူအရာေကာင္းၾကၿပီး ဘာ ကိုမွ ႀကိဳေတြးထားလို႔မရေအာင္ လွ်ိဳ႕ဝွက္တဲ့ ကားမို႔လို႔ ပဲေပါ့။ ကြၽန္မဟာ အစကတည္းက ဘာျဖစ္ မယ္ဆုိတာ ႀကိဳေတြးလို႔ရတဲ့ ကားမ်ိဳးကိုႏွစ္ၿခိဳက္ေလ့မရွိဘူး။
 အဲဒီ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားၾကည့္ရင္း ကြၽန္မရဲ႕ ညစာဟာ ပန္းကန္တစ္ခုထဲမွာပဲ ၿပီးသြားတတ္ပါတယ္။ ကြၽန္မတို႔ရဲ႕  dinner ဟာ  မိသားစုစံုညီစြာ ဝိုင္းဖြဲ႕ စားေသာက္ မႈမရွိခဲ့တာ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီၾကာသြားခဲ့ပါၿပီ။ လုပ္ငန္း တာဝန္ေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ လည္ပတ္ ၿပီးဆံုးခ်ိန္မတူညီၾကေတာ့လို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္ႏွွ ႏွစ္ေလာက္ရွိသြားခဲ့ၿပီဆုိတာကိုေတာ့   ကြၽန္မေမ့ထားလိုက္ၿပီ။
 ည ရွစ္နာရီနဲ႔   ကိုးနာရီအတြင္းမွာ ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ခင္း  ထမင္းခ်ိဳင့္အတြက္ ျပင္ဆင္မႈျပဳလုပ္ျဖစ္တယ္။ ညစာ ထမင္း one plate စားၿပီးတာနဲ႔ ကြၽန္မ ဘာမွ ထပ္စားေလ့မရွိေတာ့ဘူး။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ အာဟာရျဖစ္႐ုံ  ထမင္းတစ္ပန္းကန္ ဝင္သြားၿပီး  ဗုိက္ထဲက ဆူညံသံေတြ ရပ္သြားတယ္ဆုိရင္ပဲ ကြၽန္မအတြက္ ျပည့္စံု သြားၿပီျဖစ္လို႔ပဲေပါ့။ ညအိပ္ရာဝင္ခါနီးမွာေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္အရ ကြၽန္မ မႀကိဳက္တဲ့ ေကြကာတစ္ခြက္ကို ႏွာေခါင္းပိတ္ေမာ့ေသာက္ၿပီးတာနဲ႔ စက္႐ုပ္အားကုန္သြား ေလ့ရွိတယ္။တကယ္ေတာ့ ကြၽန္မဟာ ခံစားခ်က္မဲ့ေနလို႔ စက္႐ုပ္ျဖစ္သြားတာ မဟုတ္ဘဲ ခံစားခ်က္ေတြ ျပင္း ထန္လြန္းအားႀကီးတဲ့အတြက္ စက္႐ုပ္ဆန္သြား တယ္ဆုိတာကို ေတာ့ ကြၽန္မ အိမ္သားေတြအပါ အဝင္ ဘယ္သူမွ သိၾကမယ္ မထင္ပါဘူး။
ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ကြၽန္မဟာလွ်ိဳ႕ဝွက္တယ္ပဲ ေျပာရမလား။ကြၽန္မရဲ႕ခံစားခ်က္ကိုတျခားလူအကဲခတ္လို႔မရေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ၿပီးကိုယ့္ဘာသာေနတတ္ေတာ့ ေဘးလူေတြမ်က္စိလည္သြားႏုိင္လို႔ပဲေပါ့။   ေဖာက္ျပန္တဲ့  ရာသီဥတုေၾကာင့္လား၊ လငမက် ေၾကာင့္ဆုိလား၊ လူေစ့ဖ်ားနာၾကတဲ့  ရာသီေတြမွာလည္း ကြၽန္မကေတာ့  ည ကိုးနာရီ ဆယ္နာရီမွ အိမ္ျပန္ေရာက္တယ္ဆုိရင္ေတာင္ ေရတဗြမ္းဗြမ္းခ်ိဳး၊ အဝတ္ ေလွ်ာ္ခဲ့ေပမယ့္ အေအးမိ၊ ႏွာေစး၊ ဖ်ားနာျခင္း လံုးဝမရွိဘူး။ အိမ္သားေတြ အားလံုး ႏွစ္ေက်ာ့ျပန္ေလာက္ လူေစ့ ဖ်ားၾကခ်ိန္မွာ ကြၽန္မက နာဖ်ားတာေတြ မရွိေတာ့  ဘာမွမျဖစ္တဲ့   ကြၽန္မကို ညီမေလးက အၿမဲေျပာတယ္။ 'သူက ဘယ္ဖ်ားမလဲ။ လူမွ မဟုတ္တာ စက္႐ုပ္ကိုး'တဲ့ . . .။
တကယ္ေတာ့ စက္ကရိယာဆိုတာ အၿမဲတမ္း ႏုိးၾကားတက္ၾကြေနႏုိင္မယ္လို႔ အာမခံလို႔ မရႏုိင္ပါဘူး။  တစ္ခ်ိန္မွာေတာ့ တစ္စစီျပဳတ္က် အပိုင္းပိုင္းၿပိဳလဲၿပီး  စက္ ေတြရပ္သြား ႏုိင္တယ္ဆုိတာ သူတုိ႔မသိလို႔ ေျပာၾကတာထင္ပါရဲ႕။
  ကြၽန္မအတြက္ အစာစာျခင္းဟာ အရသာ အာ႐ုံခံဝါးဖို႔မဟုတ္ဘဲ ေနာက္တစ္ေန႔ အတြက္ ပံုမွန္ ဆက္လက္လႈပ္ရွား အသက္ဝင္ေစဖို႔ သံပတ္ေပးသ လို၊ ဆီထည့္ေပး သလိုမ်ိဳးပါပဲ။  တန္ဖိုးအႀကီးဆံုး အစာေတြ စားႏုိင္ပါလ်က္နဲ႔ အိပ္ရာထက္မွာ ပိုက္ တန္းလန္းနဲ႔ အစာမဝင္ေတာ့တဲ့ သားငယ္ရဲ႕ ပံုရိပ္ေဟာင္းေတြကို ျပန္လည္ျမင္ ေယာင္မိတိုင္း ကြၽန္မ အစာစားျခင္းဟာ လည္ေခ်ာင္းဝမွာတစ္ဆုိ႔သြားတတ္တယ္။
 စက္႐ုပ္ဆန္တယ္ဆုိတဲ့ ကြၽန္မကို ခ်စ္သူက ေဝဖန္ဖူးတယ္။ ကြၽန္မမ်က္ႏွာဟာ ခန္႔မွန္းရခက္ တယ္။ မ်က္ႏွာက ရယ္ေနေပမယ့္ ကြၽန္မရဲ႕ မ်က္လံုးေတြက ငိုေနသလို ပဲတဲ့။ တစ္ခါတစ္ခါ ကြၽန္မစိတ္ထဲမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနတယ္ဆုိတာ တစ္ဖက္လူက ဘယ္လိုမွ မခန္႔မွန္းႏုိင္ဘူးတဲ့။ ေအးစက္မာေက်ာတဲ့ အသည္းကို စကားမေျပာနဲ႔ တဲ့ဆုိတဲ့  ဆရာၿငိမ္းေက်ာ္ရဲ႕ ဝတၴဳနာမည္ ကိုေျပာရင္း ခ်စ္သူက စေလ့ရွိတယ္။
 ကြၽန္မမွာ ဖ်ားနာျခင္းဆုိတာ မျဖစ္သေလာက္ ရွားပါးတယ္ဆုိေပမဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့  ၁၅ ႏွစ္ေလာက္ကေတာ့  အဖ်ားဒီဂရီ ၁ဝ၂ ေလာက္တက္ၿပီး အနည္းငယ္ဖ်ားခဲ့ဖူး ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ နာဖ်ားမႈကို ကာကြယ္ဖို႔ ညညေတြမွာ ေဆးေတြမ်ိဳးစံုေအာင္ ေသာက္ေနရတာကို ဘယ္သူမွမသိၾကပါဘူး။ အဖ်ား ၁ဝဝ  ေလာက္နဲ႔ အိပ္ရာထက္ မွာ  ဆူညံေအာ္ဟစ္ ေခါင္းကိုက္ေနသူ သူငယ္ခ်င္းကို သက္သာသြားေအာင္ ေဆး တုိက္ျခင္းမွတစ္ပါး ေျဖသိမ့္မေပးႏုိင္ဘဲ  စိတ္ေတြပဲ႐ႈပ္ေနတတ္သူဆုိေပမဲ့ ကြၽန္မ ကိုယ္တုိင္ျဖစ္တဲ့  အခါ  အဖ်ား ၁ဝ၂ နဲ႔ပဲ ႐ုံးတက္မပ်က္ခဲ့သူကိုး။  ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မ ကိုယ္  ကြၽန္မသိပါတယ္။  မႏွစ္က အခ်ိန္နဲ႔   အခု အခ်ိန္မတူ ေတာ့ သ လို    အခုႏွစ္နဲ႔ ေနာက္ႏွစ္မွာလည္း မတူႏုိင္ေတာ့ပါ ဘူး။  ကြၽန္မကိုယ္တြင္းက စက္ကိရိယာ ေတြ၊ ကလီစာေတြရဲ႕ ယိုယြင္းပ်က္စီးလာေနတဲ့   အေျခ အေနကို ကြၽန္မပဲ အသိဆံုးပါ ပဲ။ကြၽန္မစိတ္ဓာတ္ျပင္းထန္ မာေက်ာေနတဲ့အတြက္ ေဘးလူ (အိမ္သား)ေတြကေတာင္  ကြၽန္မကို  ဘာမွ မျဖစ္တတ္လို႔ ထင္ထားဆဲမွာပဲ သက္တမ္းကုန္သြား တဲ့ ကိရိယာမ်ားမွာ တစ္ခုခ်င္း ျပဳတ္က် ပ်က္စီးသြားခဲ့ပါၿပီ။
အိမ္သားေတြကအေျပးအလႊားဆီထည့္ေပးၾကတယ္။ပ်က္စီးၿပိဳက်သြားတဲ့အစိတ္အပိုင္းေတြကိုအားႀကိဳးမာန္တက္တပ္ဆင္ေပးၾကတယ္။ဒါေပမဲ့စက္႐ုပ္သက္တမ္းကုန္သြားၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ ျပန္လည္   ႏိုးထ လာႏုိင္ျခင္းမရွိေတာ့ပါဘူး။
ေစာနႏၵာေအာင္

Go to top