eainpyay

အသက္(၂၉)နွစ္အရြယ္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ အဂၤါေန႔မွာအိမ္ကထြက္ေျပးတယ္။
အလံုၿမိဳ႕နယ္မွာေနတဲ့ အသက္ (၂၉)နွစ္အရြယ္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ အဂၤါေန႔မွာ အိမ္ကထြက္ေျပးသြားတယ္ ။

အဲ့ဒီေန႔က ညဥ့္တစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္မွာ ကြၽန္မ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနရာက ႐ုတ္တရက္ လန္႔ႏိုးလာတာ ။ မ်က္စိႏွစ္လံုးကို စဖြင့္မိလိုက္ကတည္းက ကြၽန္မစိတ္ထဲ ေတာ္ေတာ္ေလးညစ္သြားတယ္။ ပထမဆံုး စေတြ႕လိုက္တဲ့ ကြၽန္မတို႔အခန္းမ်က္ႏွာၾကက္အေရာင္က ႏြားႏို႔က်ဳိၿပီးသား ပ်စ္ႏွစ္ေနတဲ့ အျဖဴမက်အဝါမက် အေရာင္မ်ဳိးေလ။အဲဒီအေရာင္မ်ဳိးကို ကြၽန္မ သိပ္ေအာ္ဂလီဆန္တာ။ ဒီကြန္ဒိုတိုက္ခန္းကို ေဆာက္တဲ့ ကန္ထ႐ိုက္က ဒီလိုအေရာင္မ်ဳိးကို ဘာလို႔မ်က္ႏွာၾကက္မွာ သုတ္ထားပါလိမ့္ဆိုၿပီး ဘယ္သူမွန္းမသိတဲ့ ကန္ထ႐ိုက္ကို ကြၽန္မက်ိန္ဆဲမိလိုက္ေသးတယ္။ ေျပာသာေျပာရတယ္။ ဒီအခန္းမွာ ကြၽန္မတို႔လင္မယားေနလာတာျဖင့္ ကြၽန္မတို႔ အိမ္ေထာင္သက္တမ္း ၅ ႏွစ္ေက်ာ္ကာလလံုးလံုးပါပဲ။ဒီကာလထဲမွာ ဒီေလာက္စိတ္ပ်က္ဖို႕ေကာင္းတဲ့ မ်က္ႏွာၾကက္ကို ကြၽန္မဘာလို႔မ်ား တစ္ခါမွ ေမာ့မၾကည့္ ခဲ့ဖူးပါလိမ့္ ။ မ်က္ႏွာၾကက္အေၾကာင္းေတြးေနရင္းမွာပဲ စိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ကြၽန္မေယာက္်ားရဲ႕ ေဟာက္သံကို ကြၽန္မသတိျပဳမိျပန္တယ္ ။ ကုန္းျမင့္ျမင့္လမ္းေပၚ အတင္းထိုးတက္ေနတဲ့ ဘတ္စ္ကားအေဟာင္းတစ္စင္းရဲ႕ ညည္းသံမ်ဳိးလို သူ႕ေဟာက္သံက ေတာ္ေတာ္ဆိုးရြားတာပဲ ။ ဒီအိပ္ရာထဲမွာ သူနဲ႔အတူ

ႏွစ္ေယာက္တည္းအတူ အိပ္ခဲ့တာ ငါးႏွစ္တာကာလအတြင္း သူ႔ေဟာက္သံကို ကြၽန္မ နားယဥ္ခဲ့တာၾကာပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ဒီေန႔မွ သူ႕ေဟာက္သံဟာ ေတာ္ေတာ္စိတ္မသက္သာစရာပါလားဆိုၿပီး ခံစားေနရတယ္ ။ မ်က္လံုးက ႏြားႏို႔ဝါၾကန္႔ၾကန္႔အေရာင္ေပါက္ေနတဲ့မ်က္ႏွာၾကက္ကိုၾကည့္ၿပီး ဝက္တစ္ေကာင္လို တခူးခူးေဟာက္သံကို နားေထာင္ေနရင္း ကြၽန္မ ရင္ဘတ္ထဲ ပ်ဳိ႕တတ္လာပါေလေရာ ။ သူ႕ဘက္ကို လွည့္မၾကည့္မိေအာင္ သတိထားရင္း ကြၽန္မ အိပ္ရာေပၚက ဆင္းလာခဲ့တယ္ ။ မိုးရာသီမို႔လို႔ လား။ ဒါမွမဟုတ္ ညေနက ကြၽန္မ႐ံုးက ျပန္မလာခင္မွာ ကြၽန္မေယာက္်ားမ်ား အခန္းထဲက ၾကမ္းကို တိုက္ထား တာလားမသိဘူး။ ကြၽန္မေျခေထာက္နဲ႔ ထိလိုက္တဲ့ ၾကမ္းျပင္က စိုထိုင္းေအးစက္ေနသလိုပဲ။ အဲ့ဒီအထိ အေတြ႕ကိုခံစားရမွ လူက ေခါင္းပါကိုက္လာသလိုပဲ။ ေျခသံကို ဖြနင္းၿပီး မီးဖိုေခ်ာင္ဘက္ကို ကြၽန္မ ထလာခဲ့လိုက္တယ္။ ေရခဲေသတၱာထဲမွာ ဘာရွိမလဲ။စားစရာက ေအးစက္ေနတဲ့ ဝက္အူေခ်ာင္းတစ္ထုပ္နဲ႔ ဘီစကစ္တစ္ထုပ္ရွိတယ္ ။ ညဦးပိုင္းက ကြၽန္မေယာက္်ားေသာက္လက္စ တစ္ပိုင္းက်န္ေနတဲ့ ဝီစကီတစ္ပုလင္းရယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ သႀကၤန္ပိတ္ရက္ေတြတုန္းက က်န္ခဲ့တဲ့ ွဏ႔ ဝိုင္ အနီေရာင္ပုလင္းေလး တစ္ပုလင္းလည္း ရွိေနတယ္။ ကြၽန္မ မ်က္လံုးေတြ ဘာျဖစ္လို႔ေၾကာင္ေနပါလိမ့္။ ၿပီးေတာ့ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ဒီလို ညနက္နက္မွာ တစ္ေယာက္တည္းႏိုးလာတဲ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိန္းမ တစ္ေယာက္ဟာ ဘာေၾကာင့္မ်ား ျမင္ျမင္သမွ်ကို စိတ္ပ်က္ လက္ပ်က္ျဖစ္ေနရပါလိမ့္ ။ ဘီစကစ္နည္းနည္းကိုယူ ဝိုင္ပုလင္းကို ကုိင္ၿပီး အိမ္ေရွ႕ခန္းကို ကြၽန္မထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္။ အိပ္ခန္း ထဲမွာေတာ့ ဟိုဘတ္စ္ကားအိုႀကီးက တခူးခူးနဲ႔ ေတာင္တက္ေနတုန္းပဲ ။ အိမ္ေရွ႕ဧည့္ခန္းမွာ သူအၿမဲတီးေနက် ဂစ္တာက ႀကိဳးေတြကို ျဖဳတ္ၿပီး ေဘးနားပံုထားတာေတြ႕တယ္။ ဂစ္တာႀကိဳးလိမ္လိမ္ေတြရယ္ နံရံမွာေထာင္ထားတဲ့ ႀကိဳးမပါတဲ့ ဂစ္တာႀကီးရယ္ကိုၾကည့္ၿပီး ကြၽန္မ စိတ္ေတြ ပို႐ႈပ္ေထြးသြားတယ္ ။ဒါ ကြၽန္မတို႔ မဂၤလာဦးမနက္ခင္းမွာ ရင္ခုန္ စိတ္လႈပ္ရွားဖူးတဲ့ အိမ္တဲ့လား ။ တူႏွစ္ကိုယ္ ခ်စ္ရည္လူးတဲ့ သီရိေဂဟာေလးတဲ့လား။

ထြီ ။

ဝိုင္ပုလင္းကို တစ္က်ိဳက္ေမာ့ၿပီး ကြၽန္မ မဲ့ၿပံဳးၿပံဳးလိုက္မိသလားပဲ ။ ေဟာ့ဒီအိမ္မွာ မနက္ခင္းဆို သူနဲ႔ကြ်န္မ အရင္ႏိုးတဲ့ လူက တိုက္ေအာက္ကိုဆင္းၿပီး မုန္႔ဟင္းခါးျဖစ္ျဖစ္၊ လက္ဖက္ရည္ျဖစ္ျဖစ္ ဝယ္လာၾကမယ္။ မနက္စာကို အတူတူစားၿပီး သူက သူ႔စတူဒီယိုကိုသြားမယ္ ။ ကြၽန္မက ကြၽန္မအလုပ္လုပ္ေနတဲ့ အလွအပေရးရာ မဂၢဇင္းတိုက္ကို သြားမယ္။ ညေနက် သူအရင္ေရာက္ရင္ သူက ညစာခ်က္..ကြၽန္မအရင္ေရာက္ရင္ ကြၽန္မက ညစာခ်က္။ သူက အရက္ေလးနည္းနည္းေထြလာၿပီဆို သူ အသံသြင္းခဲ့ ရတဲ့ အဆိုေတာ္ေတြအေၾကာင္း ကြၽန္မကို ေျပာျပ မယ္။ ကြၽန္မက တီဗီကလာေနတဲ့ ကိုရီးယားဇာတ္ကားကို ၾကည့္ေနရင္းက သူ႔စကားကို ဝတ္ေက်တန္းေက် နားေထာင္ေပးမယ္။ သူ႔ေျပာစကားေတြကို ကြ်န္မ နားေထာင္ခ်င္တာ မေထာင္ခ်င္တာ သူမသိဘူး။

အဲ့ဒီအဆိုေတာ္ေကာင္ေလးကကြာ C ကီးနဲ႔ ႀကံဳးေအာ္တာ ၾ<ြကက္ကို တုတ္နဲ႔႐ိုက္တဲ့အသံမ်ဳိးပဲ ဟန္နီရာ မင္းၾကားရင္ ရယ္မွာသိလား။ အဲ့လိုမ်ဳိး မရယ္ရတဲ့ ဟာသေတြေျပာၿပီး သူ႔ဘာသာ ေအာ္ဟစ္ရယ္ေမာေနမယ္။ နည္းနည္းညဥ့္နက္ရင္ ကြၽန္မက အခန္းထဲဝင္ၿပီး စာဖတ္တယ္။ သူက နည္းနည္း ေနာက္က်မွ အိပ္ရာထဲဝင္လာတယ္ ။ က်န္တာကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့။ အင္း အခုမွ ေတြးမိတာ အိမ္ေထာင္ သက္ ၅ ႏွစ္ကာလတြင္း ကြၽန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ၾကား ဆက္ဆံေရးက ေတာ္ေတာ္ၿငီးေငြ႕ဖို႔ေကာင္းပါလား။ ဒါေပမဲ့ သူနဲ႔ရတဲ့ ကိုယ္ဝန္ေတာင္ ၆ လေက်ာ္ေနမွ ဒီအိမ္ေထာင္ေရးကို စိတ္ကုန္ဖို႔ ကြၽန္မက ေတြးမိေန တာေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူးထင္တယ္။ အား . . .ေခါင္းေတြ ကိုက္လိုက္တာ။ ဒုတိယအႀကိမ္ ဝိုင္ပုလင္းကိုေမာ့အၿပီး မွာ ကြၽန္မ ေျခေထာက္က ယားက်ိက်ိျဖစ္လာတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့လက သူတီးေပးတဲ့ စီးရီးတစ္ေခြအတြက္ ပိုက္ဆံရလာလို႔ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ဝယ္လာတဲ့ အေမြးပြ ေကာေဇာအုန္းခြံေရာင္ႀကီးက အေမြးေတြေလ။ေတာက္..ဒီေကာေဇာခင္းထားတဲ့ ၾကမ္းေပၚေန ေနရတာက အင္းေခြးတစ္ေကာင္ရဲ႕ ေက်ာကုန္းေပၚက အေမြးေတြၾကား ေရာက္ေနတဲ့ သန္းတစ္ေကာင္လိုပဲ ခံစားရတယ္ ။ဒင္း ေတာ္ေတာ္အသံုးမက်တဲ့ ေယာက္်ားပါလား လို႔လည္း စိတ္ထဲေရရြတ္မိလိုက္ေသးတယ္။ ငါးႏွစ္လံုး ေနခဲ့တဲ့ ဒီအိမ္ခန္းထဲမွာ ဒီေလာက္စိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္း တဲ့ အျပင္အဆင္မ်ဳိးေတြရွိေနတာ ကြၽန္မ ဘာလို႔ဒီညမွ သိရတာလဲ။

အဲ့ဒီအိမ္ခန္းကို အဓိကျပင္ဆင္တဲ့ ကြၽန္မ ေယာက္်ားကေရာ ဒီေလာက္အသံုးမက်တဲ့လူမွန္း ကြၽန္မဘာလို႔ ဒီညမွ သိရတာလဲ။ ကြၽန္မ ဒီအိမ္ခန္းကို စိတ္ကုန္ေနတာလား။ သူ႔ကို စိတ္ကုန္ေနတာလား။ ဟင့္အင္း သူ႔ကုိ ကြၽန္မ ခ်စ္လို႔ယူထားတာေလ။ ဒီအိမ္ ခန္းကိုလည္း ကြၽန္မစိတ္ႀကိဳက္ ငွားခဲ့တာပဲ။ ကြၽန္မ မိဘေတြေနတဲ့ ဆင္ေျခဖုံးက လံုးခ်င္း တိုက္ႀကီးကို မုန္းလို႔ ကြၽန္မလက္ထပ္ၿပီးၿပီးခ်င္း ၿမိဳ႕ထဲက ဒီတိုက္ခန္းကို သူနဲ႔ေနဖို႔ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာ။ ကြၽန္မ အရင္ ေနခဲ့တဲ့ မိဘေတြ အိမ္လား။ အဲဒါ အိမ္လို႔မွမေခၚတာ။ စက္႐ုပ္ႀကီးေတြလမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ့ စက္႐ံုႀကီးတစ္ခု လိုပဲ။ ဟုတ္တယ္။ ကြၽန္မ အေဖက တရားသူႀကီးအၿငိမ္းစား။ အေမက ေက်ာင္းဆရာမေဟာင္းႀကီး။ ကြၽန္မတို႔ ငယ္ငယ္ကတည္းက ေဖေဖနဲ႔ ေမေမ ရယ္ရယ္ၿပံဳးၿပံဳး ေနတာတစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူးဘူး။ အားလံုးဟာ ဣေႁႏၵႀကီး တစ္ခြဲသားနဲ႔။ ကြၽန္မ ငါးႏွစ္သမီးေလာက္မွာ ေဖေဖနဲ႔ ေမေမဟာ သံုးဆယ္ဝန္းက်င္အရြယ္ပဲရွိဦးမယ္။ အဲ့ဒီ အရြယ္မွာေတာင္ ေဖေဖက တစ္ခန္းအိပ္တယ္။ ေမေမ နဲ႔ ကြၽန္မက တစ္ခန္းအိပ္ရတယ္။ ေဖေဖက အရက္လံုးဝမေသာက္ဘူး။ အျပင္က အစားအေသာက္ေတာင္မစားဘူး။ မိသားစု ထမင္းဝိုင္း မွာဆိုလည္း ေမေမဟာ ထမင္းကို စိတ္လြတ္ကိုယ္ လြတ္မစားရဘူး ။ ေဖေဖ့ ထမင္းပန္းကန္ကို သတိထားၾကည့္ေနရ တယ္။ ေဖေဖ့မ်က္ႏွာအရိပ္အကဲကိုၾကည့္ရတယ္။ ထမင္းလိုလား၊ ဟင္းလိုလား ေမေမ ဟာ သူ႕စားလက္စ ကို ရပ္ၿပီး ေဖေဖ့ပန္းကန္ထဲ အသင့္ျဖည့္ေပးရတယ္။ေဖေဖဟာ ထမင္းေတြ၊ ဟင္းေတြကို သူ႔ဘာသာ ဘယ္ေတာ့မွ ထည့္မစားဘူး။ ညအိပ္ရာဝင္ခါနီးက်ရင္လည္း ေမေမဟာ ေဖေဖ့အခန္းကို သြားၿပီး ႏွိပ္ေပးနင္းေပးရတယ္တဲ့။ ေမေမ ေဖ့ေဖ့အခန္းက ျပန္မလာခင္မွာပဲ ကြၽန္မက အိပ္ေပ်ာ္သြားတတ္တယ္။

ကြ်န္မ ၂၂ ႏွစ္သမီးအရြယ္အထိ အရယ္အၿပံဳး မရွိတဲ့ အဲ့ဒီအိမ္ႀကီးမွာ ႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ ေနခဲ့ရတာ သိပ္စိတ္ပ်က္စရာပဲ။ ေဖေဖနဲ႔ေမေမ ဟာ ကြၽန္မအေပၚ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့ မိဘဝတၱရားဆိုတာႀကီးကို ေက်ပြန္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတို႕နဲ႕ ေနရတာကို ကြ်န္မ စိတ္ကုန္လာေတာ့ သူတို႕ကိုပါ ၾကာေလစိတ္ပ်က္ေလ ျဖစ္လာမိတယ္ ။ဒီလိုနဲ႔ ကြၽန္မ ၂၄ ႏွစ္သမီးမွာ သူနဲ႔လက္ထပ္ျဖစ္ ခဲ့တာ။ သူလက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းတုန္းက ကြၽန္မေမးတဲ့ ေမးခြန္းကိုၾကားရင္ လူတိုင္းက ရယ္ခ်င္ၾကမွာပဲ။ ကြၽန္မေမးတာက 'ရွင္အရက္ေသာက္တတ္မွ ကြၽန္မ လက္ထပ္မယ္' ဟုတ္တယ္။ အရက္မူးတဲ့လူေတြဟာ ဟာသ ေျမာက္တယ္ ။ သူတို႔ကိုၾကည့္ရတာ လြတ္လပ္ၿပီး စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာႏိုင္တယ္လို႔ ကြၽန္မယူဆ တယ္။ ကြၽန္မယူတဲ့ ေယာက္်ားက ကြၽန္မ ေဖေဖလို ႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ တစ္ေနကုန္စကားတစ္လံုးမွ မနည္းေျပာ တဲ့ လူမ်ဳိးျဖစ္မွာ ကြၽန္မ သိပ္ေၾကာက္တာ။ ဒါေၾကာင့္ ယမကာေလးတျမျမျဖစ္ေနတဲ့ အိပ္ခန္းထဲက ကိုယ္ ေတာ္ေခ်ာကို လက္ထပ္ခဲ့တာ ။ ဒီကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက အခုအခ်ိန္အထိ ကြၽန္မ အေပၚ ဘာလင္ဝတၱရားမွ မပ်က္ကြက္ခဲ့ပါဘူး။ သစၥာ လည္း မေဖာက္ဘူး။ ဂီတသမားဆိုေပမဲ့ အျပင္မွာ ႐ႈပ္သံေပြသံ လည္း မၾကားရဖူးဘူး။ အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ ဝီစကီေလးေသာက္ၿပီး စကား ေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာ ပဲရွိတယ္။

ဟူး . . . ဒီအေၾကာင္း ေတြ ေလွ်ာက္သာေတြးေန ရတယ္ ကြၽန္မ ဒီအိမ္အခင္း အက်င္းနဲ႔သူ႔ကို ျငီးေငြ႕တဲ့ စိတ္၊ ဒီအေျခအေနက လြတ္ ေျမာက္ခ်င္ေနတဲ့ စိတ္ေတြက ထိန္းမရ သိမ္းမရျဖစ္လာ ေနတယ္။ ဒီလိုစိတ္မ်ဳိး ကြၽန္မ လြန္ခဲ့တဲ့ ရွစ္ႏွစ္သူနဲ႔ လက္ မထပ္ခင္က မိဘအိမ္မွာ ျဖစ္ ဖူးတယ္။ အိမ္ကိုမုန္းတယ္။ အိမ္မွာေနတဲ့ လူေတြကိုပါ မုန္းလာတယ္။ အဲ့ဒီလို မ်ဳိးေပါ့။ အဲ့ဒီတုန္းက ေဖေဖ့ အဝတ္ အစားေတြထည့္တဲ့ ဗီ႐ိုကို ၾကည့္ရတာလည္း အေခါင္း ႀကီးတစ္ခုကို ၾကည့္ ရသလို မ်ဳိး ရြံရွာစိတ္ေတြျဖစ္ဖူးတယ္။ အိမ္ေခါင္မိုး သြပ္ျပားေတြ ေအာက္က ယက္မတန္းေတြကိုလည္း ခါးခါးသီးသီး စိတ္ကုန္ခဲ့ဖူးတယ္။ အိမ္က ထြက္ေျပးမလို႔ေတာင္ ကြၽန္မ ေတြးမိေသးတယ္ ။ အင္းအဲ့ဒီတုန္းက ကြၽန္မဘာလို႔ ထြက္မေျပးျဖစ္ တာပါလိမ့္။ စဥ္းစားလို႕မရေတာ့ဘူး။ အခုလည္း ဒီအိမ္ခန္းေလးကို ကြၽန္မ ခါးခါးသီးသီးစိတ္ကုန္ေနမိ ျပန္ၿပီ ။ ကြၽန္မေယာက္်ားသီခ်င္းေရးတဲ့ စားပြဲေပၚက ေနကာမ်က္မွန္အမည္းႀကီးကိုၾကည့္ၿပီး ဘာေၾကာင့္ မွန္းမသိ ကြၽန္မ ေဒါသေတြထြက္လာျပန္တယ္။ ဒါနဲ႔ထသြားၿပီး သူ႔ေနကာမ်က္မွန္ကို ဝရန္တာကေန ေအာက္ဘက္ကို ထလႊင့္ပစ္လိုက္တယ္။ ကြၽန္မ ဒီအိမ္ကို မုန္းေနၿပီ။ ဒီအိမ္ကအရာဝတၱဳ အားလံုးနဲ႔အေဝးဆံုးကို ထြက္သြားရရင္ ကြၽန္မမြန္းက်ပ္မႈ ေတြအားလံုး လြတ္လပ္သြားမယ္လို႔ထင္တယ္။အိပ္ခန္း ထဲက သူကေရာ။ သူလည္း ဒီအိမ္ရဲ႕ ၿငီးေငြ႕မႈသံသရာ ထဲက ေခြးသြားစိတ္တစ္ခုပဲ။

ဒီအခ်ိန္ဆို ေျခကားယားလက္ကားယားနဲ႔ ခုတင္ ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ သူ႔မ်က္နွာကို သြားၾကည့္ရင္ ကြၽန္မ ဗိုက္ထဲက ဝိုင္ေတြေတာင္ ျပန္အန္ထြက္လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ရတယ္ ။ဒီအခင္းအက်င္း ဒီအေတြ႕အထိ ဒီျမင္ကြင္း ဒီဆက္ဆံေရးေတြကေန လြတ္ေျမာက္သြားတာနဲ႔ ကြၽန္မ ဟာ ကမၻာေပၚမွာအလြတ္လပ္ဆံုး အေပါ့ပါးဆံုး စိတ္အခ်မ္းသာဆံုး ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္သြားေတာ့မွာလို႔ ကြ်န္မ ထင္တယ္။ ငါ အိမ္က ထြက္ေျပးရင္ေကာင္းမလား။ ေဟာၾကည့္ . . . အဲ့ဒီလိုေတြးလိုက္မိတာနဲ႔တင္ စိတ္ထဲလြတ္လပ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္။ ဧည့္ခန္း အံဆြဲထဲကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေငြႏွစ္ေသာင္းေတြ႕တယ္။ ကဲ..အခန္းထဲ ျပန္ဝင္ယူေနရင္ သူနိုးသြားလို႔ ငါ ဒီအိမ္က မလြတ္ေျမာက္ဘဲေနလိမ့္မယ္။ မထူးဘူး။ ေငြႏွစ္ေသာင္းကို ကြၽန္မဝတ္ထားတဲ့ ဗိုက္ဖံုးဂါဝန္ရဲ႕ ဘယ္ဘက္ေဘးက အိတ္ကပ္ေလးထဲ ထည့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ အိမ္ေရွ႕ သံဘာဂ်ာတံခါးကို အသာေလးတြန္း ဖြင့္ၿပီး ေလွကားအတိုင္းကြၽန္မ ဆင္းလာလိုက္တယ္။ ည ႏွစ္နာရီေလာက္ရွိေရာေပါ့ ။ လမ္းမေပၚ မွာ လူေတြက ရွင္းေနတာပဲ။ ကြၽန္မေနခဲ့တဲ့ အိမ္ခန္းကို ေသခ်ာ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေသးတယ္ ။ ေတာက္..အိမ္ဝရန္တာမွာတပ္ထားတဲ့ ၿဂိဳဟ္တု စေလာင္းအျပာေရာင္က ဘိုထိုင္အိမ္သာ ကမုတ္ႀကီး က်ေနတာပဲ။ ထြီ . . . ေတာ္ေတာ္ရြံဖို႕ေကာင္းတဲ့ အသြင္အျပင္ေတြနဲ႔အိမ္ပဲ။ ကြၽန္မ လမ္းထိပ္ကို ခပ္သြက္သြက္ထြက္ေလွ်ာက္လာေတာ့ တကၠစီတစ္စီး ကို ေတြ႕တယ္ ။ တကၠစီကိုတားၿပီး ကားေပၚတက္လိုက္ေတာ့ တကၠစီသမားက ကြၽန္မကို
ျပဴးတူးၿပဲတဲၾကည့္တာ ခံလိုက္ရျပန္ေရာ ။

'အစ္မ ဘယ္ကိုေမာင္းရမလဲ'
'ရွင့္မွာ အိမ္ရွိလား'
'ဟုတ္ ရွိတယ္'
'ရွင့္အိမ္ကိုေမာင္း . . ကြ်န္မလိုက္မယ္'
'အဲ..အစ္မ..မေနာက္ပါနဲ႔ဗ်ာ'

တကၠစီသမားက မ်က္လံုးအျပဴးသားနဲ႔ ခပ္ ဆတ္ဆတ္ေျပာလိုက္မွ ကြၽန္မလည္း အသိျပန္ဝင္လာတာ။ ဟုတ္ပါရဲ႕ ဟို ေအာ္ဂလီဆန္စရာ ပ်င္းစရာ အိမ္ကလြတ္ေျမာက္ၿပီဆိုၿပီး စိတ္လြတ္ ကိုယ္လြတ္ ေျပာခ်င္ရာေတြ ေလွ်ာက္ ေျပာလိုက္တာ။ ဒါနဲ႔ ကြၽန္မဘယ္ကို သြားမွာပါလိမ့္။ ကြၽန္မ ဘယ္ကို သြားမွာပါ လိမ့္။ စိတ္ထဲမွာ ေပၚလာတဲ့ ေနရာတစ္ခုကို ကြၽန္မ တကၠစီ သမားကို ေျပာျပလိုက္တယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲ့ဒီေနရာ ကို ကြၽန္မလည္း ၾကားပဲ ၾကားဖူးတာ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးဘူး။ ကိစၥမရွိပါဘူး။ အဓိကကေတာ့ ကြၽန္မ ဒီအိမ္နဲ႔ ေဝးရာထြက္ေျပးဖို႔ပဲ မဟုတ္လား။အဂၤါေန႔ မနက္ခင္းမွာေတာ့ အလံုၿမိဳ႕နယ္ ရဲစခန္းေရွ႕ကို အသက္ ၃ဝ အရြယ္ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္ဟာ ေရးႀကီးသုတ္ျပာနဲ႔ ေရာက္လာပါတယ္။ ခဏအၾကာမွာေတာ့ ရဲစခန္းမွဴးဟာ အလံုၿမိဳ႕နယ္ မွာေနတဲ့ အသက္ ၂၉ ႏွစ္အရြယ္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ အဂၤါေန႔ညမွာ အိမ္ကေပ်ာက္သြားတဲ့အေၾကာင္းကို အမႈမွတ္တမ္းေရးသြင္းလိုက္ပါေတာ့တယ္ ။

ခက္ေဇာ္

Go to top